dit wordt mijn blog met mijn belevenissen in Zuid-Afrika. zodat ik niet de helft vergeet te vertellen aan de mensen die er naar vragen :) en zo dat jullie lekker mee kunnen genieten: van het heerlijke weer, de mooie natuur, het geweldige krugerpark, de super mooie uniformen en natuurlijk al het ander leuks.
misschien houd ik het blog wel langer... wie weet.
morgen om deze tijd vlieg ik samen met mijn onbekende medepagasiers in de boeing 777 ergens boven in de lucht. raar idee. overmorgen rond deze tijd zit ik aan de koffie bij Ilse en praten we onze mond stuk! heel raar idee. overovermorgen rond deze tijd heb ik een hele dag op een afrikaanse school er opzitten en fiets ik samen met Ilse bergopwaarts weer naar huis. nog raarder idee.
wat een geweldige dagen gaan dat worden! (ik hou van raar) en dat is nog maar de eerste 3 dagen! er komen er nog 18! wauww!
Hoi Thirsa,
BeantwoordenVerwijderenSuperleuk dat ik je belevenissen mag volgen :)
Goede reis morgen en veel plezier.
groetjes,
buurvrouw Tiny
Hoi Thirsa,
BeantwoordenVerwijderenveel vliegplezier!! Bij het raampje zitten is leuk, maar aan het gangpad heb je veel meer bewegingsruimte. Voor de heenweg zou ik voor een raam gaan. Opstijgen en landen zien is erg gaaf!
Geniet van je reis! Ik volg je belevenissen via dit blog.
Margreet
Hoi Thirsa,
BeantwoordenVerwijderenspannend hoor! Maar erg gaaf!
Goede reis en geniet ervan. Veel foto's maken he!
Nog wat woorden van daan: je bent lief, en we willen graag een foto van een Tijgerrr!
Groetjes,
Marjon
Heej raar nichtje,
BeantwoordenVerwijderenIk ben jaloers op je!
Veel plezier!
Groeten uit B
hoi hoi
BeantwoordenVerwijderenga jij naar zuid afrika??
hoe kom je daar dan? met school
is het een project
veel plezier
gr tante annemarie
Hoi Thirsa,
BeantwoordenVerwijderenVeel plezier in zuid afrika! Let je even op of de piloten niet alleen spelletjes zitten te doen daar voor in het vliegtuig?
Ze oeten natuurlijk wel een beetje op de euh... Weg letten!
En tante Annemarie snapt er helemaal niets van.... Hoe kom je in zuid Afrika??? Nou natuurlijk niet lopend of met de fiets....
Succes!
Gr. Marc
hoeraaaa Thirsa is in de wolken!!!
BeantwoordenVerwijderenwe hebben haar de lucht in zien gaan.
t was super geregeld op Schiphol, we hebben het heel gezellig gehad en heel hartelijk uitgezwaaid.
goede reis thirsaatje!
big hug Wilmama
Heeeel veel plezier thirsa!(L)
BeantwoordenVerwijderenxxxxxxxx Regine
over 3 uur en 59 min in zuid-afrika
BeantwoordenVerwijderenThirsa nog een fijne reis
groetjes edgar
Het was leuk dat we je vanmorgen hebben uitgezwaaid!! Je bent er nu bijna!! Wat een lange reis. Straks lekker slapen en dan vanaf morgen lekker genieten. Heel veel plezier en heel veel liefs uit Almere.
BeantwoordenVerwijderenO Erik T Tineke Lianne Eline Edwin
Wat leuk dat je alles wat je meemaakt met ons wil delen! Zijn wij er ook een klein beetje bij in Afrika!
BeantwoordenVerwijderenHeel veel plezier!
liefs Jan Willem, Hannie en een dikke knuffel van Ruben!
Hallo Thirsa:
BeantwoordenVerwijderenHoe is het op school Baaje???goed>??
Geniet maar van het mooieweer en het prachtige land Wij zien de mooie fotoos wel die je stuurd
Groetjes Opa en Oma Dalfsen