zondag 23 oktober 2011

ek is er

allereerst iedereen baie dankie voor die reacties, smsjes en  mailtjes! super leuk! wordt ik eindelijk nog eens popie jopie hoe vind je die??
maar jullie willen natuurlijk weten hoe het hier is?
nou in een woord GEWELDIG!  er zijn nog wel veel meer woorden voor te bedenken! tis hier super lekker warm! prachtig uitzicht naar de geweldige magalies berg! supersupersuper!
en ja het is natuurlijk super gezellig hier! baiebaiebaie olik! mijn stem is al bijna hees van al het kletsen hier.
wauwwauwwauw!
ik heb al kennis gemaakt met de meiden bij Ilse uit de klas! dat was op zich wel super leuk maar dat Afrikaans is best nog moeilijk... nouja als ze maar en bikkie stadiger praat dan lukt het wel!
vanmorgen was ik ook nog naar de kerk gewees, ik kon het heel goed verstaan (daar was ik best wel fier mee :)) wat blijkt nou.. is het een nederlandse dominee die dus nog maar half afrikaans kan :) haha
en voor tante Annemarie:
ik ben hier met het vliegtuig gekomen :)
en Daan ik heb even aan mijn vriendin gevraagd of hier ook tijgers zijn.. maar die komen hier niet voor.. olifanten wel :)
ik ga nu snel onder de sproeier wat het is hier heerlijk warm!
(zal wel anders zijn voor jullie he? in de koude winter bij de kachel)

5 opmerkingen:

  1. ek kan mijn ogen nie geloo nie, wat heb jij al goed afrikaans geskrij!
    ja je heb gelijk, wij zitten binnen bij de kachel!!!
    maar evengoed gaan wij buiten pannenkoeken braaii!

    een heel goede aankerkdiens, wij gaan luistere....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Margreet Thurkow23 oktober 2011 om 19:20

    Nog niet eens 24 uur op plaats van bestemming en ze spreekt al Afrikaans! Ben benieuwd hoe goed je nog nederlands kan als je weer terugkomt over nog heeeel veeeel dagen...
    En ik bedenk net dat jij richting zomer gaat, dus geen kou en sneeuw of prutwinter voor jou dit jaar. Bofkont! Geniet van alles en veel plezier op school morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey lieve thirsaa! jij bent nu in AFRIKAAA!!! hoe stoer!:P zo gaaf!! echt helemaal te gek!! en supergaaf dat je al dat taaltje kan spreken :) en lkkr dat het daar al zo warm is! hier is het zo koud.. :) ik ga nu weer stoppen want er is hier heel veel visite! en heel veel groetjes van opa d, hij heb je blog gelezen hoor! en heel veel groetjes van iedereen en een dikke kus van mij erbij! ging je vliegtuigreis goed? ook nog de groetjes van lisa haaima en van eline en doe de groetjes aan ilse! (is het nog wat geworden met die jefry/jeremy?:)) heel veel plezier daar! dikke kusssss! (K)(L)
    lianne doornbos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat valt een beetje tegen dat er geen tijgers zijn...
    Maar olifanten zijn ok goed.
    Fijn dat je goed bent aangekomen.!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi thirsa
    wat heerlijk om door jou foto s weer even terug te zijn!!! k zal elke dag even naar je kijken... neem je ook lekkere recepten mee terug??
    mooi bly hoor!
    tante coosje en de mannen.

    BeantwoordenVerwijderen