donderdag 12 september 2013

De lucht weer in

letterlijk, dit blog en daarmee ook ik. we gaan de lucht weer in ;)
wauww, wat ben ik gezegend om voor de tweede keer naar dit geweldige land te mogen reizen! Geweldig!
en ook dit keer is het weer te proberen om jullie met mijn hoofdletterloze, verkeerd gespelde, grammaticaal slechte maar overenthousiaste verhaaltjes op de hoogte te houden en mee te laten genieten ;)
het worden dit keer verhaaltjes zonder foto's omdat ik ga filmen. veel filmen, alles filmen. en of het uberhaubt verhaaltjes worden kan ik niet met zekerheid zeggen! wat ik zo hier en daar te horen krijg is dat ik de energie van een kudde olifanten nodig heb die net de hele savanne leeg hebben gegeten, als ze daar dan geen buikpijn van krijgen natuurlijk. dus misschien heb ik helemaal geen tijd om te schrijven. sorry dan alvast. ik ga hard mn best doen om het wel te doen want het is wel erug leuk (:
morgen is het gewoon zover. iets waar ik dagen lang voor heb gewerkt, iets waar ik mijn linkerringvingervingerafdruk voor heb afgestaan, iets waar ik zo lang samen met Marjan naar heb uitgekeken :) MIJN vliegtuig stijgt op. en hij vliegt. wiehoeeee. en hij land ook weer, in cairo. en dan stijgt ie gelukkig ook weer op. en hij landt weer. in JOHANNESBURG!!

a life changing experience!